LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

Äntligen

Kategori: nytt

Har nu varit arbetslös i en vecka. Jag hade mitt sista pass på Burger King förra fredagen. Innan jag började på Burger King hade jag alltid på mig parfym och nagellack. Jag fick ju inte ha nagellack på mina arbetspass och det var hemskt för jag saknade det så mycket. Så det första jag gjorde efter mitt sista pass var ju att måla naglarna. 

Jag har heller nästan inte haft på mig parfym sedan jag började på Burger King då jag känner att parfym blandat med all lukt som fastnar på mig under ett pass inte passar ihop med varandra. Jag har heller inte tänkt så mycket på parfym de dagar jag inte arbetat då jag har blivit van med att inte ha parfym. MEN nu när jag har slutar så är jag tillbaka till gamla Linnéa igen!! Parfym och nagellack är på igen och jag känner mig hemma i mig själv. Hittade en parfym från the Body Shop som jag är helt förälskad i. Var trött på min gamla då jag tycker den har blivit för stark för min smak så det var lägligt med en uppdatering. 



KOMMENTARER:

  • Hannah Margreta säger:
    2016-05-29 | 02:15:19
    Bloggadress: http://hannischh.blogg.se/

    Förstår nagellack grejen, känner mig naken utan nagellack!

Kommentera inlägget här: