LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

lärorik vecka

Kategori: vardag

Första arbetsveckan avslutad. Mycket upp och ner, och jag är otroligt stolt som tog tag i mig själv och åkte hit. När jag satt i kö på motorvägen förut, kom jag på mig själv att jag faktiskt bor här nu, kör bil, är utan min familj och inte ska hem på ett bra tag. Det har länge bara varit en tanke att jag snart ska till San Diego och att jag snart inte bor i Sverige. Det har varit så mycket att ta in denna veckan att jag inte riktigt har fattat att jag faktiskt är här. 
 
När mamman kom hem förut körde jag ner familjen till stranden då de skulle äta middag med några andra familjer där och bada. Då åkte jag hem och bytte om och sedan åkte jag iväg och mötte upp Lina och Emma för middag, strandhäng och bio. Vi åkte till en lyxbiograf som var helt sjuk. Stolarna var hur bekväma som helst som man kunde styra om man ville ligga ner som i en säng eller sitta bekvämt med fötterna, ja helt underbart. Sedan hade man en ringklocka om man ville ha något. När man satte sig ner kollade man igenom en meny för innan filmen började kom det seretörer och tog ens beställning, som kunde vara från godis till en hel middag. WOW. Jag tog såklart Nachos med guacamole.
 
Kommentera inlägget här: