LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

Körkort, Morfar, Margareta, Shopping, Golf

Kategori: Förberedelser inför mitt år som Aupair, vardag

Dagen började med att jag tog cykeln ner till Avenyn och mötte upp Morfar och Margareta på Hard Rock Café för en lunch. Jättemysigt att träffa dem. Efter vi hade sagt vårt hejdå till varandra så cyklade jag hem och tog bilen till Frölunda Torg där jag köpte den sista presenten till barnen och så köpt jag också nya fräsha strumpor, åkte sedan hem och fastnade i världens långsammaste kö. När pappa kom hem så åkte vi två och hämtade upp Victor då jag följde med dem på en golfrunda och såklart fick Moa också följa med.
 
Jag ringde Motormännen igår också då jag inte hörde något tillbaka och mannen jag pratade med sa att mitt körkort höll på att skrivas klart och att det skulle skickas igår och idag kom det också hem på posten så det var toppen. 
 
Kommentera inlägget här: