LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

ÖÖÖÖÖ

Kategori: Förberedelser inför mitt år som Aupair, vardag

Blir så trött... Har inte fått tillbaka ett svar på mitt mail jag skickade till den läkarn jag hade förut. Igår ringde jag ett nummer till den avdelning jag låg på när jag behandlades och då kopplade hon mig till ett annat nummer och då berättade jag om min situation och då sa de att jag var behandlad för ett bra tag sedan och behöver då gå till en vårdcentral och då får devkolla i min journal...? Förstår inte riktigt varför inte Östra kan ta fram min journal men orkar inte ifrågasätta så imorgon ska jag gå till vårdcentralen så får jag se vad de säger om de inte kan hjälpa mig vet jag inte vad jag ska göra... Jag har behandlats på Östra i 17 år och det har tagit över två månader att försöka få ett intyg, det är inte okej.. 
Kommentera inlägget här: