LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

min söndag

Kategori: vardag

Idag var det au pair-möte och då träffades vi på Bobalicious och drack goda drickor. Det fanns smoothie, te, mjölk-te m.m. Deras specialite var att de var bubblor (ser ut som blåbär) som ligger i botten som ser fint ut men de var obehaglig kostistens så nästa gång ska jag beställa utan. Men jag beställde kokosnötmjölk-te vilket var jättegott. Chris är inne på sin sista månad nu och det betydde att detta var hans sista möte och då överraskade vi honom med att hans värdmamma och värdson kom dit med tårta. Urgullig tårta var det med rosa och röda rosor gjorda i glasyr men tårtat smakade bara socker så blev inte mer en 3-4 tuggor för mig. Efter det åkte jag med Julia, Sarah och Paula till Del Mar och badade. Var inte så fint väder men ville verkligen bada och det var underbart. Njöt som bara den i vattnet. 
 

KOMMENTARER:

  • ajlimullersandvik.blogg.se säger:
    2016-08-08 | 14:12:26
    Bloggadress: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

    det låter härligt med bad, jag har bara doppat mig en enda gång i år ^^

  • Lena säger:
    2016-08-08 | 16:18:20
    Bloggadress: http://ozkagardens.se

    Så härliga bilder!! :)

  • Margareta säger:
    2016-08-14 | 14:02:17

    Du skriver sååå kul och trevligt! Dina kort är MAGISKA!!! Alltså jättebra tagna 👍🏼👍🏼!

Kommentera inlägget här: