LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

Full rulle idag

Kategori: vardag

O herre gud vilken flängig dag det har varit.. Mitt huvud håller på att explodera för det gör så ont, dock ingen feber som tur är. Kom hem nu också och hade en finne mitt på pannan, yesbox. 
 
Jag vaknade klockan 11 idag eftersom jag skulle vara i skolan mellan 12.30-13.30 för att prova ut mössstorlek och välja hur min studentmössa ska se ut. Det var en konstig känsla. Det är min tur att ta studenten nu, wow. Alla tog samma nästan men jag bestämde mig för en mössa som hette "jubileumsmössan". Företaget fyller 150 år så den är lite mer fancy än alla andra. 
 
När jag var klar på skolan gick jag till min frisör och klippte mig. DET BLEV JÄVLIGT KORT. Men jag gillar det! Saknar inte mitt långa hår för 5 öre. Härligt.
 
Jag kom hem vid halv 4 och då la jag mig i sängen och slappade lite. Sedan var klockan 4 och då tog jag en snabbdusch så jag fick tvätta mitt hår (gör alltid det efter frisören). Sedan gick min buss 17.04 då jag skulle till Pedagogen för min intervju. Jag var så nervös så att jag inte var nervös, om det makes sence? Jag tror och hoppas att det gick bra. Hon sa att jag hade bra engelskauttal, vilket var så skönt att höra! Nu är det bara ansökan kvar....
 
Kommentera inlägget här: