LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

Mitt hemland

Kategori: bilder, inspiration, resume

Jag hade två helt underbara veckor i Usa. Vi hyrde ett hus i Hollywood istället för att bo på hotell. Vi gjorde allt möjligt, och jag saknar det och jag ville verkligen inte hem!!!
 
Vi satt bordet bredvid till Hilary Duff och Haylie Duff på en restaurang i Hollywood, såg två tjejer från Youtube på Benihana, en filmproducent och en skådespelare från 90210 i Las Vegas, och en skådelspelade från Glee på flygplatsen. 
 
Vi var bland annat på Six Flags som motsvarar vårat kära Liseberg, som är en barnlek jämnfört med Six flags. Jag har aldrig i hela mitt liv sett och åkt så sjuke grejer. Det går inte ens att förklara. Man måste vara med om det liksom. Vissa saker vet jag inte ens om jag vågar åka igen, haha.
 
Annars var vi också i Las vegas. Helt sjuk stad. Helt sjukt varmt. Vi bodde på Ceasars Palace, och det var helt sjukt där inne också. Allt var bara helt sjukt. På morgonen efter så skulle vi äta frukost någonstans så gick vi till ett ställe som vi hade åkt förbi under hela resan som heter Fatburger. Bara pågrund av namnet så behövde vi ju pröva det, och vi alla var helt säkra på att servitriserna var bakfulla och förmodligen precis hade jobbat klart på strippklubben, hahahah. 
 
 
Kommentera inlägget här: