LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

apple, forever21, zara

Kategori: vardag

Idag efter jag och Linnéa hade ätit brunch på IHOP och köpt bikini på Target, åkte vi förbi Mcdonalds för att köpa något kallt då det har varit extremt varmt här idag. När Linnéa går in i bilen tappar hon mobilen i marken och den går sönder, tråkigt nog. Hon lämnar av mig hemma och någon timma efter hör hon av sig och ska till Apple butiken och jag hänger på. Det tog Apple 3 timmar ungefär för att laga mobilen när det tar Sverige ca 3 veckor, så Linnéa blev superglad att det gick så smidigt! Under tiden vi väntade gick vi runt i affärer och jag fick med mig tre halsband och var nära på att köpa världens snyggaste leopardjacka som jag verkligen vill ha, så den kommer nog snart få följa med mig hem snart. Är i alla fall supernöjd med mina halsband.
 
Kommentera inlägget här: