LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

pirr i magen

Kategori: Förberedelser inför mitt år som Aupair

Ja, då befinner jag mig i New York om en vecka. Jag har aldrig varit i den staden så det ska bli väldigt kul att åka dit. Har inte tänkt så jätte mycket på att jag faktiskt ska till New York, men fan, det ska jag ju! Svinkul verkligen. Sedan bär det av till sommar 365 dagar i rad. Vad som helst kan faktiskt hända. Jag och familjen kanske stormtrivs med varandra, eller så känner jag, dem eller båda att vi borde gå in i rematching, så jag får en ny familj och de en ny au pair. Som sagt, vad som helst kan hända. Jag hoppas såklart att vi klickar direkt. Jag har ju känt mig så bekväm med alla i familjen de gångerna vi har pratat så det är ju ett tecken. De har läst min profil och tog kontakt med mig, så de måste ha gillat de jag har skrivit och jag får bara hoppas på det bästa. Ska bli så jädrans kul att träffa familjen nästa fredag. WOW, nästa fredag? Sjukt ju. Allt är bara virrigt just nu. Nästan alla mina kläder ligger nerpackade i soppsäckar medans lite ligger i resväskor. Jag har alla småsaker i neccessärer som jag plockar från och jag försöker att använda samma kläder ofta så jag slipper tvätta flera olika saker och behöva packa om hela tiden. För just nu är min packing klar. Det ända är sladdar, elektronik-prylar och underkläder/strumpor.
 
Idag har jag varit och växlat pengar också. Imorgon ska jag packa ner rester av mina saker i plastpåsar eller hänga i någon garderob längst ena hallen här hemma. Pappa kommer troligtvis ta över mitt rum när jag åker då jag har "master" sovrum här hemma med en av balkongerna. Denna har sol hela dagen. Plus att min säng är den skönaste i hela världen. Jag kommer verkligen att sakna den. Så ja, jag får ta och göra den lite fri från mina saker så att pappa kan ta över. Det ända jag väntar på nu är mitt internationella körkort som förhoppningsvis kommer på posten idag (tisdag), annars får jag ringa Motormännen efter posten har kommit. 
 
Godnatt.
 
Kommentera inlägget här: