LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

Äntligen hemma

Kategori: vardag

Jag är gjord för USA. Så fort jag klev ur planet kände jag mig hemma. Jag landade i New Jersey med Jennifer 15.25 och då gick vi igenom säkerhetskontrollerna tills vi kom ut och träffade då på Ewa som också var Au Pair. Efter några minuter kommer vår chaufför och vi går till bilen. Två andra tjejer skulle komma lite senare så han körde runt oss lite på sightseeing i sökan om 7/11 för lite snacks. Efter vi köpt lite frukt och dricka så åkte vi tillbaka till flygplatsen, fast till en annan terminal, för att vänta på två australienska tjejer och det hela slutade med att vi var kvar på flygplatsen till 19.30. Efter det så körde han oss till skolorna och jag har knappt ätit idag och sovit sammanlagt 7-8 timmar sedan i fredags, så jag är helt slut. Men Gud vad häftigt New York är. Vi körde genom City i en timma nästan för att komma ut på en bro och wow säger jag bara! När jag kom fram hit så fick jag ett paket som min värdfamilj skickat som var så gulligt, blev helt rörd.








Kommentera inlägget här: