LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

jag är redo för 2016

Kategori: Förberedelser inför mitt år som Aupair

I början av december förra året så ville Cultural Care (förmedlingen som jag åker med) att jag skulle skaffa ett intyg från min gamla läkare eftersom det ändå handlar om min hjärna och mitt hjärta. Min pappa gav mig något nummer som jag ringde och jag satt säkert i 5 telefonköer och blev vidarekopplad till olika avdelningar på Östra sjukhuset och när jag kom fram till sista samtalet skrev de upp mig på någon lista och sa att de skulle ringa upp mig. Dagarana gick men jag hörde inget. Jag ringde igen och i varje samtal jag blev kopplad till berättade jag att jag behövde ett intyg och att det var viktigt och så blev jag kopplad till samma igen och de berättade att jag redan var listad och skulle ringa men nu har det gått tre veckor på 2016 tom och jag har fortfarande inte hört något. MEN så slog det mig att jag kanske ska kolla på deras hemsida istället så jag går in där och letar upp någon hjärtavdelning och där står min gamla läkaren mail. Så jag mailade henne i torsdags, så jag får se när jag får svar från henne. Min kontaktperson, Malin, sa att jag kan börja matcha med familjer så fort jag fått mitt intyg från läkaren. Spånnande!
 
 
Kommentera inlägget här: