LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

cultural care informationsmöte

Kategori: Förberedelser inför mitt år som Aupair, vardag

I våras gick jag och mamma på Cultural Cares informationsmöte men eftersom jag då la min ansökan på is så ville de att jag skulle gå på ett nytt möte idag då det har uppdaterats m.m. Hade inget problem med det eftersom att deras möten är mycket lärorika, så idag gick jag dit men med pappa denna gången så att han också ska få höra vad det egentligen innebär med att vara en Aupair. Efter träningen cyklade jag bort till gymmet för att träna med Persabel. Vi körde mage, rumpa, lår. 
 
Nu ligger jag i sängen och äter pepparkakor. Såg precis Paradise Hotel finalen fast på Viaplay så jag var klart en kvart innan alla andra så väntar nu på att Studio Paradise ska börja. Efter det hade jag tänkt att kolla på det nyaste avsnittet av Geordie Shore och efter det ska jag fortsätta att se om Gossip Girl. Är vid slutet av säsong två nu och det är ganska myckt jag har glömt, så det är roligt att se om. 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: