LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

Ännu mera strul

Kategori: vardag

Sist jag skrev så skulle jag träffa mamman i familjen som jag ska börja sitta barnvakt för. Imorgon ska jag hem till familjen för att träffa barnen och sedan efter det om allt går bra så ska jag troligen börja, spännande.
 
Det har varit rätt mycket strul med våra möten, hehe... Först skulle jag träffa mamman förra lördagen, men hon hörde av sig några timmar innan och fick ställa in och då bestämde vi att vi skulle ses på onsdagen som kom men då var hon tvungen att åka till Helsingborg för jobb och då flyttade vi til torsdagen i stället. Som tur var hände inget då och vi fick äntligen träffas. Vi satt och pratade jätte länge och bestämde då att vi skulle ses igen på lördagen så att jag skulle få träffa barnen, MEN då hörde hon av sig några timmar innan och sa att hon hade blivit sjuk och var tvungen att gå på medicin. Vi hördes lite i veckan som varit nu men hon har inte riktigt varit pigg men för några timmar sedan fick jag ett sms av henne där hon ville att jag skulle komma imorgon eftermiddag så hoppas allt går bra så att jag får träffa familjen, hehe! 
 
Annars sitter jag här i mitt rum med musik och ljus tända och försöker leta efter en film att titta på innan jag ska lägga mig. Puss.
 
Kommentera inlägget här: