LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

Lång men bra dag

Kategori: vardag

Åh herre gud... I lördags så gick jag upp kl nio på morgonen och satt inte ner förän sju på kvällen...
 
Jag jobbade som vanligt på morgonen på FRISKISSVETTIS och jag tog bara hand om två barn så det var skönt, eftersom jag inte var frisk än. När jag hade jobbat klart så gick jag till GRANDparfymeri och hade planerat att köpa en parfym eftersom min har varit slut allt för länge men när jag kom dit så hade de något slags evenemang men hittade i alla fall parfymen jag ville ha. Dock var det extremt mycket människor och jag hade bråttom hem så jag sket i att köpa något och stack hem istället. När jag kom hem så bytte jag bara min friskiströja till något annat och gick igen. Tog mig till Slottsskogen för att hämta upp Cornelia för att leka på lekplatsen. Hon älskar att gunga för det är det ända hon gör på dagis och det var det hon ville göra i lördags också. Vet inte hur men vi lyckades vara där i tre och en halv timma utan att inte ha något att göra, haha. Trodde först att hon skulle tröttna efter en timma men hon hade det jätte kul. När klockan var halv sju så lämande jag Cornelia till sina föräldrar igen och då åkte jag hem.
 
Vad tror du att jag gjorde när jag kom hem? La mig i soffan och kopplade av. Gud vad det var efterlängtat! Mamma lagade tacos också och sedan spenderades min kväll i soffan med mamma och Så Mycket Bättre. 
 
Kommentera inlägget här: