LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

Nu börjar det igen

Kategori: bilder, inspiration, resume, vardag

Idag börjar lilla Linnéa andra ring. För mig är det helt overkligt. Om ett halv år drygt fyller jag 18. Det är också något som inte kan stämma. Men det gör det. 
 
På min skola så går alla ettor i en samhällsklass. Men när man börjar tvåan så får man välja om man vill fortsätta eller börja med inriktningen journalistik. Jag valde att rikta in mig på journalistik pågrund av att jag är foto och media intresserad. Eftersom vissa byter inriktning så hamnar alla i nya klasser. Ska bli spännande att se vilka jag hamnar med och vilka lärare jag får. + att i år så har jag skåpet på första våningen, HEAVEN HAS SPOKEN. 
 
Men min klass jag hade i ettan var en underbar klass men såklart hade vi våra stunder, hehe. Kände mig riktigt bekväm i den klassen och hoppas jag känner mig lika bekväm i den nya. Beror ju på helt vilka man hamnar med och lärare. Här är några bilder från året som gått med klassen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anja säger:
    2013-09-05 | 20:28:22

    Åhh.. Gråter. Ångrar så mycket att jag inte gick kvar.. Ni är bäst tjejer! Älskar er såååå
    Från eran lilla Anja. (Som saknar er så mycket!!)

Kommentera inlägget här: