LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

Fairytale

Kategori:

Hej! 
 
I lördags så var vi framme i Stockholm vid halv ett och då var det bara att ta sig till hotellet för att göra i ordning sig. Vid kvart i två mötte vi upp kusinerna och gick till kyrkan och sedan gick alla till Normalmstorg och tog en gammal spårvagn till Djurgården och där var bröllopsfesten. Grattis Philip och Pernilla.Macarons och bordsdukning.Mina bröder William och Victor.William, jag Victor, Johan, Victor, Axel, Jag, Oskar, Mamma och Anna. Axel och Williams bilder.Axel och Oskar.Spårvagnen vi åkte i och bordslapp.Brudtärn bukett (Ebba Von Sydows blogg), jag.Självaste brudparet. Pernilla hade världens sötaste klänning. Facebook, facebook, min bild.Text från Ebbas blogg.Skulle egentligen haft mina blåa mockaskor jag hade på balen men de glömde jag såklart hemma hos pappa så fick låna mammas skor, men de gick jätte bra det, dem är grymt sköna och låtar inte... Haha.

 
 
 
Kommentera inlägget här: