LINNÉA BRYNGNÄS

AU PAIR I SAN DIEGO 2016/2017

FRIENDS

Kategori:

Hej! Än i dag har jag varit upptagen hela dagen. Hade en lång oefektiv skoldag. Hade nationella muntligt halva engelska, andra halvan satt jag och tjöta med vänner, på SON fikade vi och hade dagens diskution, på svenskan var det bokredovisning som jag redan har gjort och på matten hade vi kort matteprov. Så det var liksom inte direkt några lektioner.

Efter skolan mötte och upp Nikita i stan och drog en fika på Starbucks och sedan gick vi snabbt in på ZARA för jag skulle kolla på balklänning, hittade en fik pastellgul som jag blev sugen på. Men annars så gick vi runt där och plötsligt ser jag en vit jacka. En kvart senare är den min. Catching.
Sedan åkte vi ut och träffade Kajsa och Tilde och när Amanda kom gick vi in till Konsum för att handla tacostuff. Blev en go grillning vid Saltholmen med filtar och goa vänner. PS Caroline och Elin kom senare.
Kommentera inlägget här: